W dniu 17 maja Dyrekcja szpitala oraz koordynatorzy Call center SPZOZ w Puławach otrzymały wyróżnienie od zarządu IRONteam za wprowadzenie i przestrzeganie najwyższych standardów w obsłudze pacjentów oraz efektywną pracę. Prezes zarządu IRONteam Tomasz Tomaszewski w swojej wypowiedzi określił puławski szpital jako “najlepszy w województwie lubelskim” ze względu na szybko wprowadzone przez jego pracowników nowoczesne rozwiązania. Infolinia call center powstała w puławskim SP ZOZ na miesiąc przed wybuchem pandemii Covid -19 , w bardzo trudnym czasie zmian i utrudnionych kontaktów z personelem medycznym. Jednakże system został pozytywnie przyjęty i obecnie call center odbiera blisko 1000 telefonów dziennie.

 

No comments yet. You should be kind and add one!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

<small>You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes:<br> <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>